PortalIndexRattle the stars HpD5UwnRattle the stars 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Rattle the stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhys
Rhys

Rattle the stars UTL8oxA PROFILENovice
Rattle the stars UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Air
Klas: -
Partner: I run away when things are good and never really understood the way you laid your eyes on me, in ways that no one ever could.

Rattle the stars Empty
BerichtOnderwerp: Rattle the stars   Rattle the stars Icon_minitimezo jan 27 2019, 15:09

Keep your eyes on the stars

And your feet on the ground

It was foolish of him to do this. But what else had he to lose? Truth be told, he was quite nervous, but on the other hand, this was just a simple conversation he longed for. In fact, he longed for any kind of social contact. These past months had been clouded with rain and worries and he had no one to share them with. The letters to his brother were, as always, unanswered.

So, he reached out to the person he knew here, he thought he could trust and probably the only one where he would feel a little nervous around. No, scratch that, he felt pretty nervous. And what for? He held the little envelope in his hand before shaking his head and pushing the envelope under the door.

Dearest Emori,

Mind sharing a little piece of mind underneath the stars tonight? I hope to see you.

Best wishes,
Rhysand

Now he only could wait.

The sun had passed the treetops a long time ago, the sky was dark and to his surprise, clear. It was as if the sky knew how much the air magician intern needed to see the stars tonight. He fumbled with his jacket, carefully buttoning it up to keep the cold out. Maybe she wasn't even here, maybe she didn't want to see him, which would be strange to him, but they hadn't talked in months, so this might be a little weird. Nontheless, he kept his hopes up.

The air magician waited at the entrance of the school building, carefully and patiently waiting for any sign of life at this late hour. And if there wouldn't be any, he could enjoy the walk on his own. Albeit a little less than when she would be by his side.

[closed]

BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Emori
Emori

✦ CHARACTER ✦
Magic: Air & Earth
Partner: In your dreams whatever they be, dream a little dream of me

Rattle the stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rattle the stars   Rattle the stars Icon_minitimema jan 28 2019, 21:41

Rattle the stars W5IuYKK
Het was goed terug te zijn… Ze had het al geweten sinds ze eergisteren voet uit de shuttle had gezet. Maar net zo had ze met volle teugen genoten van haar tijd buiten de school. Na maar liefst twee mentoren te hebben verloren, had de jongedame in goed overleg met de hoofdmeesteres een besluit genomen om voor nu maar een andere koers te varen. Nog geen twee dagen later was het eerste ticket al geboekt. Haar eerste bestemming? Razen. Ze moest en zou de grootste vulkaan van het universum zelf zien en het verwerken in haar kunst. Na Razen werd het Shadra, Nova, Cassia… Er was geen planeet gebleven die ze het afgelopen half jaar had overgeslagen in haar zoektocht en dwaling nieuw inspiratie op te doen zolang ze toch geen nieuwe mentor had om haar in haar toekomstig beroep te begeleiden. Met het jungleachtige Gren als laatste bestemming,  waar ze gedurende een maand bij een inheemse stam had geleefd, was ze tenslotte gebruind en tevreden terug gekomen. Haar laatste prul had nog maar net haar koffer verlaten om net als alle andere souvenirs sierlijk uitgestald te worden in haar vertrouwde kamertje in het kasteel, toen ze de zachte plof had gehoord. Hm? Verwonderd had ze zich op haar plaats omgedraaid, om daar verrast te worden met de kleine enveloppe. Zelfs het zien van de buitenkant bracht al een vertederde glimlach om haar volle lippen. Wat was dat..? Haast voorzichtig was ze op de toppen van haar tenen op het berichtje afgestapt. Al bij de eerste letter verbreedde haar glimlach zich dusdanig dat witte tanden zich ontblootten. “Oh you adorable sweetheart…”

Welgeteld één uur, zeventien minuten en vijftig seconden later haastte de jonge vrouw zich de lange hal door. De grote mand aan haar arm bemoeilijkte haar stap enigszins, maar ze liet het haar niet vertragen. Over haar schouder geslagen had ze een traditioneel Grenaanse deken hangen voor de kou. Haar winterjurk was een elegante Cassiaanse. Ze was als een mengelmoes van culturen en kunsten op zich. Haar lange, donkere lokken gingen gedeeltelijk verborgen achter een wollen muts, waardoor de losse vlecht nog net zichtbaar was in de vrolijke stapjes die haar kleine voeten -gehuld in leren laarsjes- zetten. “Rhysand!” Een grinnik klonk door in de uitroep welke door de omgeving schalde zodra ze hem opmerkte. Nog voor ze hem geheel bereikt had, drukte ze al een eerste kus van de drie op zijn wangen. “Of course I want to join you, silly. I have so much to tell you and I can’t wait to hear what you have been up to these past few months.” Ze had hem laten weten van haar vertrek, maar er was toentertijd weinig tijd geweest om uitgebreid afscheid te nemen. Gelukkig was haar reis maar een tijdelijke geweest. Verheugd keken twee twinkelende, hazelnootbruine ogen hem stralend aan. “I brought some things to keep us warm and cozy for as long as we need.” Bevestigend tikte haar hand op de goed gevulde picknickmand en de deken die over haar winterjurk hing. “You just pick the right spot and we’re set.”
@Rhys
Rhys
Rhys

✦ CHARACTER ✦
Partner: I run away when things are good and never really understood the way you laid your eyes on me, in ways that no one ever could.

Rattle the stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rattle the stars   Rattle the stars Icon_minitimezo feb 03 2019, 09:59

It didn’t take long until a familiar voice sounded from across the hall. A voice that warmed his heart. He turned around, only just in time until he felt her lips on his skin and the warmth of her breath against his cheek, which turned a little rose-coloured. ‘’Well, uhh..’’ He couldn’t even manage to produce a whole sentence and a little embarrassed he shook his head. ‘’I am glad to see you alive and well, Emori. Apologies for the sudden notice, but I’m very happy to see you’ve made it.’’ God, the etiquette lessons from his dad actually paid off now it seemed. But all the while he smiled and talked to her, the image of Elain was plastered in the back of his head. A reminder.

‘’You’ve truly thought about everything, didn’t you? Shall we?’’ He posed his arm so she could hook in. It would be cold outside, but if everything went according to plan, they wouldn’t be cold for long. A soft smile graced his lips. ‘’You look lovely tonight.’’ A little compliment never hurt anyone, right? And there was no lie there, she truly looked straight from a picture book, while he wore the simplest of black clothes his closet had to offer. Maybe he should have thought about this a little longer.

BY MITZI
Emori
Emori

✦ CHARACTER ✦
Magic: Air & Earth
Partner: In your dreams whatever they be, dream a little dream of me

Rattle the stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rattle the stars   Rattle the stars Icon_minitimedi feb 05 2019, 19:54

Rattle the stars W5IuYKK
Zijn reactie op haar geroep en geschater was op z’n zachtst gezegd… aandoenlijk. Het gestamel, de rode wangen… Ze weet het maar aan de verrassing van haar plotselinge verschijning. “What? Don’t tell me you already don’t recognize me anymore…” grapte ze in eerste instantie na hem uitbundig begroet te hebben en wat van haar lippenstift weer van zijn wang te vegen met haar handschoen. “Oh, nonsense,” wuifde ze zijn verontschuldiging vrijwel direct weer weg. “I love surprises. Especially this one.” Op het moment dat hij haar vervolgens zijn arm bood, had ze deze dankbaar aangenomen en reeg haar eigen arm vertrouwd door de zijne. Het voelde dan ook alsof ze elkaar al jaren kenden. Kort waren de donkere ogen weer zijn kant opgegaan bij het compliment. “Oh, why thank you, Rhys.” Hoe je het wendde of keerde, ze was een bleef een vrouw, waardoor ze het niet kon helpen ietwat gevleid te glimlachen en onbewust met een pluk haar te spelen. “I thought I should dress the part while going on our little midnight adventure,” babbelde ze enthousiast verder, hem meer de poort door slepend dan andersom. “So, tell me: What have you been up to while I was away? And don’t spare any details. I want to know everything!” Ondertussen werden ze begroet door een sterrenhemel die haar even van de adem benam. Prachtig… Het was zo helder vannacht dat ze bijna het stille meer in de verte kon zien liggen.
@Rhys
Rhys
Rhys

✦ CHARACTER ✦

Rattle the stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rattle the stars   Rattle the stars Icon_minitimema maa 25 2019, 12:25

Het was alsof twee oude vrienden elkaar na jaren weer terug zagen en elkaar alles moesten vertellen. Om de een of andere reden was er geen ongemakkelijkheid, er was geen hint van reservatie in beiden te vinden. Ze waren gewoon jong en uit op avontuur, klaar om de wereld opnieuw te ontdekken. ''Well, I must say you seem to look even more beautiful than before.'' Grinnikte hij. Een complimentje of twee kon er toch vast vanaf. De rode blos op zijn wangen vervaagde even maar kwam even snel weer terug toen ze buiten de kou instapten. Het was pech dat het winter was, maar hij had gewoon niet langer kunnen wachten.

Hij lachte hartelijk met haar woorden mee. Oh, hij had dit zo gemist. Met haar aan zijn zijde voelde hij zich toch meer compleet dan hij al was. Even vroeg hij zich af of hij zich ook zo zou voelen als hij Elain weer in zijn armen kon sluiten, maar die gedachte wuifde hij al snel weg. ''Oh, I don't know where to start! I've been up to so many things.'' Grijnsde hij terwijl hij haar zacht tegen haar schouder stootte. ''You and I both probably have a lot to tell each other.'' Zijn ogen dwaalden even naar boven, naar de sterren die helder schenen in de koude winternacht. Het was als een sprookje dat waar kwam. ''But first, I want to make sure you are doing okay. So tell me, dear Emori, how has life been treating you?'' Een gentleman zoals altijd. Het was toch niet netjes om niet aan je metgezel te vragen hoe het ging? Hij zou niet durven.

@Emori

BY MITZI
Gesponsorde inhoud

Rattle the stars UTL8oxA PROFILE

Rattle the stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rattle the stars   Rattle the stars Icon_minitime

Rattle the stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1