PortalIndexAngels don't give up on me today [Olivia] HpD5UwnAngels don't give up on me today [Olivia] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Angels don't give up on me today [Olivia]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Angels don't give up on me today [Olivia] Empty
BerichtOnderwerp: Angels don't give up on me today [Olivia]   Angels don't give up on me today [Olivia] Icon_minitimeza maa 02 2019, 16:15


Angels don't give up on me today [Olivia] QfbOrjD
Met een glimlach op haar lippen zat ze aan de bar met een glas whiskey in haar hand. Haar lichaam gehuld in een losse trui die over haar kont viel. Met een dunne panty er onder en haar bruine laarzen. Haar ogen vielen op een knappe jongen, man what ever die langs haar heen leunde om wat te bestellen. Ze pakte het ijsblokje uit haar glas en sloeg die op de bar voor hem kapot. Hij keek verschrikt op naar haar terwijl zij enkel een brede grijns op haar lippen had. "Now that I've broken the ice, will you sleep with me?" Vroeg ze met een zoet stemmetje. Hij keek enkel met een verwarde blik op en schudde zn hoofd voorzichtig "Don't think my girlfriend will like that." Antwoordde hij waarop Hayden snel insprong. "well bring her too!" Hij schudde opnieuw zijn hoofd waarna hij stilzwijgend naar de andere kant van de bar ging.
Ze zuchtte waarna ze nog een slok nam van haar favoriete drankje. De sterke lucht alleen al was iets wat haar op kon vrolijken. Ze leunde even achteruit om de bar rond te kijken of er nog iets interessants rondliep. Met een verveelde blik nam ze de laatste slok van haar glas en vroeg wat luid om een refill.
Wat zou ze anders kunnen doen. Ze had wel even rond gekeken maar niet echt andere tegen gekomen die ze kende en ook werkelijk aardig vond. Ook weer andere leraren, konden waarschijnlijk ergens anders een betere baan vinden of iets in die richting.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Angels don't give up on me today [Olivia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angels don't give up on me today [Olivia]   Angels don't give up on me today [Olivia] Icon_minitimezo maa 03 2019, 23:21


Angels don't give up on me today [Olivia] Qqzmmb10

Met een rustige pas loopt ze langs de gesloten winkels. Heel de dag had ze in haar kamer gezeten en gewerkt. Na een paar uur haar neus in de boeken te hebben had ze besloten om eens naar buiten te gaan. Een paar dagen terug had ze dit ook gedaan en dat was nog goed afgelopen, behalve die één enge gast die te dichtbij kwam. Zou ze dit wel doen? Ze zou beter iemand zoeken dat ze kent om mee te gaan, maar die lijst is dan ook niet zo lang. Is geen slecht idee om iemand tegen te komen, iemand die toevallig op de academie zit en een nieuwe vriend of vriendin maken. De dagen zijn soms eenzaam als de paar mensen die je kent druk bezig zijn. Dan komt daar ook nog eens bij dat er veel van die mensen niet op school aanwezig zijn. Met een diepe zucht stapt ze ergens binnen, dezelfde plek als de vorige keer. Ach misschien komt ze hier ook iemand tegen om mee te praten en kan het nog gezellig worden. Het temperatuur verschil van het frisse buiten het binnen temperatuur van meerdere lichaamstemperaturen is groot, wat het even onaangenaam maakt en moet ze even blijven staan. Nadat ze haar jas heeft opgehangen en rondkijkt hoort ze een koppel in discussie "Who was that girl you were talking to?" Olivia kijkt even opzij, naar het koppel, "No one, just some red chick with a redicilous catch phrase" en plots krijgt de jongen een slag in zijn gezicht. Waar was dat goed voor? Ze gaat niet verder op in, maar stapt verder in de ruimte. Wait... Red chick? Zou het... en als haar blik over de menigte gaat ziet ze iets bekends. Die haren zou ze uit de duizend herkennen. Met toch wel nieuwe moed stapt ze naar haar toe, maar blijft toch even staan. Misschien is Hayden niet even enthousiast om haar te zien als zij? We zullen zien. Ze neemt plaats naast Hayden en kijkt naar het bord. "Oh hey Hayden. Dat is lang geleden."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Angels don't give up on me today [Olivia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angels don't give up on me today [Olivia]   Angels don't give up on me today [Olivia] Icon_minitimewo maa 06 2019, 06:46


Angels don't give up on me today [Olivia] QfbOrjD
Ze haalde haar handen door haar rode lokken en liet aan beide kanten de helft over haar schouders vallen. Ze had er overna gedacht het nog kort te knippen maar iets in haar zei dat ze het zou missen. Ze leunde met haar elleboog op de bar en volgde het tafereel van de jongen en het meisje. Lekker overdreven weer dit, dat was weer zo een jaloers type van wie de vriend met niemand mocht communiceren. Super gezond ook, waren haar sarcastische gedachtes. In ieder geval ze ging er vanuit dat het over wat er net gebeurde ging, het was niet dat ze de woorden kon volgen in de rumoerige bar.
Ze keek verbaast op bij het horen van haar naam, ze kende de stem ergens van maar waarvan wist ze niet precies. Ze draaide zich wat om en herkende de korte rode lokken en de felblauwe ogen van het meisje. "Heey! Da's zeker lang geleden." Zei ze met een glimlach terwijl ze wat overeind kwam om over de bar heen te leunen en een Lime te stelen. Ze reikte de lime aan haar en een grijns verscheen op haar lippen. "Dit is een pick up lime." Zei ze terwijl ze grinnikte. "Wil je wat te drinken?" Vroeg ze terwijl ze toe keek hoe haar glas werd bijgevuld.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Angels don't give up on me today [Olivia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angels don't give up on me today [Olivia]   Angels don't give up on me today [Olivia] Icon_minitimevr maa 08 2019, 13:15


Angels don't give up on me today [Olivia] Qqzmmb10

Al ziet het er belachelijk uit hoe snel dat meisje over haar toeren is, toch kan Olivia het niet ontkennen dat ze ergens een steek voelt. Er is niemand in haar wereld die zich zo kwaad zou maken als ze zou verdwijnen. Al kan het zijn dat die jongen al vaak genoeg een scheve schaats heeft gereden. Zo iemand als zij is ook weer niet wat ze wilt, ze kan perfect haar eigen leven leiden, dus iemand die regels op legt is niks voor haar.
De groet die ze naar Hayden stuurt kan wat onverschillig lijken, maar vanbinnen is ze wel blij om de andere roodharige terug te zien. Waar zijn de frisdranken? Haar blik gaat dan naar de limoen die naast haar wordt neergelegd. Een pick up line? Ze heeft tijd nodig voor ze de woordspeling snapt. Line... Lime... Limoen. Ze pakt de limoen dan op en begint toch wat te lachen. Ze kijkt dan weer terug naar de kaart en naar de drank dat Hayden krijgt. "Is er hier iets dat zoet smaakt?" Vraagt ze dan, geen idee wat al die cocktail namen moeten voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Angels don't give up on me today [Olivia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angels don't give up on me today [Olivia]   Angels don't give up on me today [Olivia] Icon_minitimevr maa 08 2019, 13:57


Angels don't give up on me today [Olivia] Bfq1trU
Hayden grinnikte zachtjes toen ze aan Olivia haar gelaat zag dat ze over haar slechte grap moest nadenken. Ze schoot in de lach en legde haar hand op haar schouders en pakte deze zacht vast. "Het duurde even hé voor hij binnen kwam." Grinnikte ze. Het stel kibbelde steeds harder voor de jongen boos naar buiten liep met een tierende vriendin achter hem aan. Ze rolde met haar ogen en keek naar Olivia. "Wat zullen die een gezonde relatie hebben denk je niet. Hoe durf je te communiceren in deze bar met mensen er in." Zei ze bespottend, ze pakte met een dankbare knik haar glas op en nam nog een slokje en knikte daarna op de vraag van Olivia. "Mojito is wel een goede of gewoon alles met vodka eigenlijk wel." Vertelde Hayden haar.
Ze bekeek het meisje eens goed van top tot teen zonder moeite te doen om te verbergen dat ze het deed. Ze leunde achterover, bekeek haar en ging weer recht zitten. Ze haalde haar hand door haar eigen lokken en zette daarna haar elleboog op de bar. Hayden legde haar hoofd op haar hand en keek Olivia licht geïnteresseerd aan.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Angels don't give up on me today [Olivia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angels don't give up on me today [Olivia]   Angels don't give up on me today [Olivia] Icon_minitimedi maa 12 2019, 18:50


Angels don't give up on me today [Olivia] Qqzmmb10


Olivia kijkt opzij wanneer ze nog steeds verward Haydens hand op haar schouder voelt. Ze moet er wel even om lachen, maar wordt weer serieus en kijkt naar de uitgang waar het koppel net is verdwenen. "Dan vraag je je toch af wat die jongen heeft moeten doen om dat te verdienen." merkt Olivia op. Het kan even goed zijn dat hij iemand is die niet is te vertrouwen, maar waarom blijf je er dan ook bij? Dump hem en klaar ermee.
"Okay, een mojito alstublieft," spreekt ze tegen de persoon achter de bar, nadat Hayden haar de tip had gegeven. Ze had het nog nooit gedronken, dus we zullen zien wat het geeft. Het is een paar seconden later dat ze pas beseft dat Hayden haar openlijk aanstaart. Ze kijkt omlaag naar haar eigen kleren, zien of dat er misschien ergens een vlek op zit. Uitgaanskledij heeft ze niet aan, dat heeft ze ook niet, als ze ziet wat hier de uitgaanskledij moet voorstellen. Veel de korte rokjes, al dan niet met panties. Topjes waarvan de borsten er bijna uitvallen. Net zoals Hayden.
Olivia daar en tegen, die zwaar uit de toom valt, heeft gewoon een zwarte broek en een pull die van één schouder naar beneden valt. Onder die pull heeft ze wel gewoon een rode t-shirt aan, waardoor er niks van blote huid te zien is.
"Euhm, is er iets?" ze krijgt het, toch wel opvallend dik, glas voor zich geschoteld. Met haar hand stevig ingewikkeld, van op iemand zijn harde kop te meppen, neemt ze het glas in haar hand. Haydens brandende blik ontwijkend neemt ze het zwart rietje in haar mond en neemt ze een slok. Ze kijkt toch ietwat verbaast naar het glas, sinds het beter smaakt dan ze had verwacht. Ze roert met het rietje en kijkt toe hoe de vele ijsblokken en muntblaadjes ronddraaien.

@Hayden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Angels don't give up on me today [Olivia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angels don't give up on me today [Olivia]   Angels don't give up on me today [Olivia] Icon_minitimezo maa 17 2019, 07:07


Angels don't give up on me today [Olivia] Bfq1trU
Ze volgde Olvia haar blik naar de deur en haalde haar schouders op. "Vast iets doms, wellicht is ie vreemd gegaan, flirt hij vaak waar ze bij is. Misschien is zij wel een enorm jaloerse kut." Antwoordde ze op de vraag. Zelf dacht ze aan een combinatie van haar ideeën. Hayden keek met een grijns hoe ze een Mojito bestelde.
Ze schudde haar hoofd op de vraag of er iets was. "Nee hoor, vraag mij gewoon meer af waarom je niet gewoon dat rode shirt onder dat vest uit doet. Het lijkt mij zo warm om dat alles aan te hebben." Meldde ze terwijl ze haar losse trui terug op haar schouder trok. Ze had dan wel een trui aan maar dat was ook zo ongeveer alles samen met de panty die ze er onder droeg.
Ze volgde met haar ogen Liv die het rietje tussen haar lippen stopte en het lekker leek te vinden? "Vind je het wat?" Vroeg ze werkelijk geïnteresseerd.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Gesponsorde inhoud



Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA PROFILE
Angels don't give up on me today [Olivia] UTL8oxA MAGICIAN

Angels don't give up on me today [Olivia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angels don't give up on me today [Olivia]   Angels don't give up on me today [Olivia] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Angels don't give up on me today [Olivia]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» It's too could outside for angels to fly~
» Anime Angels
» still dont know how
» Olivia Williams
» Of curiosity and coincidence - Olivia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: "The Jolly Jester"-